Gyakran Ismételt Kérdések
Az érintésvezérlős kristály lámpa olyan embereknek ajánlott, akik szeretik a modern és elegáns megjelenést, és igénylik a kényelmes vezérlést. A kristály lámpák bármelyik helységben kiváló dekorációt jelentenek, legyen szó a nappaliról, vagy akár a hálószobáról. Azoknak is jó választás lehet, akik szeretik a színváltós világítást, hogy a hangulatuknak megfelelően változtassák a lámpa fényét.
Milyen anyagból készült?
A lámpa teste alumíniumból készült.
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
Webáruházunkban bankkártyás fizetéssel (a Paylike biztonságos felületén) és utánvétellel vásárolhatsz.
Utánvét esetén
- FOXPOST csomagautomatánál kizárólag bankkártyával
- GLS futárnál készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni
Az utánvétkezelés díja 290 forint.
Mit tegyek, ha nem sikerült a 3D authorizáció a bankkártyás fizetés során?
Ez sajnos az esetek nagyon kis részében, de előfordul. Ilyenkor az integrált fizetési szolgáltatónk (a Paylike) valamilyen oknál fogva nem tud kommunikálni a fizetéshez használt kártyát kibocsátó bankkal.
Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy add le rendelésedet utánvétellel.
Amennyiben nem szeretnél utánvéttel rendelni, kérjük, hogy küldj egy e-mailt az info@lampome.hu-ra és segítünk megoldani a problémát.
A futárnál tudok bankkártyával fizetni?
Igen, az utánvét értéket a GLS futárnál bankkártyával és készpénzzel is fizetheted.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A 12:00 óráig leadott megrendelésekre 1 munkanapos határidőt vállalunk, mivel még aznap feladjuk a kiszállító cégnek, így csomagod a következő munkanapon fog megérkezni hozzád.
Ha 12:00 után adod le rendelésed, akkor azt csak másnap tudjuk feladni, de így is maximum 2 munkanapon belül nálad lesz a rendelt kristály lámpa.
Milyen szállítási költséggel számolhatok?
Jelenleg 2 féle szállítás közül lehet választani:
- GLS házhoz szállítás: 990 Ft
- FOXPOST csomagautomata: 990 Ft
Legalább 2 kristály lámpa vásárlása esetén a kiszállítás INGYENES.
Ingyenes házhozszállítás esetén választhatsz, hogy a GLS szállítsa-e házhoz a rendelésed, vagy inkább egy FOXPOST csomagautomatába küldjük a csomagod.
Szállítással kapcsolatos további információért látogass el “Szállítási és fizetési feltételek” oldalunkra.
Milyen szállítási szolgáltatók közül választhatok?
Jelenleg 2 féle szállítás közül választhatsz: rendelésedet kérheted GLS házhozszállítással, vagy FOXPOST csomagautomatába.
Milyen értesítést kapok a kiszállításról?
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.
A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is, így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy egy másik időpontban kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.
A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Nyomon követhetem a csomagom útját?
Amikor a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak, a logisztikai partnerünk küld Neked egy tájékoztató e-mailt, amely többek között egy csomagazonosítót is tartalmaz, ami alapján ellenőrizheted az adott futárszolgálat weboldalán, hogy éppen hol tart a csomagod.
A GLS-sel rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetni: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
A FOXPOST-tal rendelt csomagokat itt tudod nyomonkövetni: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
Mit tegyek, ha helytelen szállítási címet / telefonszámot / stb.-t adtam meg?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@lampome.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat. Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat. Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon. GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, vagy +36 20 890 0660 FOXPOST ügyfélszolgálat: 06 1 999 0369
Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?
Természetesen igen, a rendelésekhez írt megjegyzéseket minden esetben továbbítjuk a futárnak.
Mit tegyek, ha nem leszek otthon akkor, amikor a GLS kézbesíteni fogja a csomagot?
Amint átadtuk a csomagot a szállítási partnerünknek, ők mind e-mailben, mind SMS-ben értesítenek a kiszállítás napjáról, valamint arról, hogy mely időintervallumban szállítja a futár a csomagot.
A tájékoztatókban szerepel a futár telefonszáma is így, ha előreláthatólag mégsem tartózkodnál otthon a kézbesítés időtartamában, akkor ezt tudod jelezni a futár felé és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.
A futár a csomag kézbesítése előtt közvetlenül még felhív, hogy érkezik.
Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?
Ha éppen nem tartózkodsz otthon amikor a futár érkezik, akkor nincsen semmi gond, mert a GLS összesen 3 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését.
Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
Ha előre tudod, hogy nem leszel otthon a kézbesítés idején, akkor a tájékoztató e-mailben vagy SMS-ben szereplő telefonszámon (a futár telefonszámán) tudod jelezni ezt és kérheted, hogy másnap kézbesítsék a csomagot, amikor biztosan otthon leszel.
Ritkán vagyok otthon. Hogyan tudom átvenni a csomagot?
Amennyiben ritkán vagy otthon, akkor 2 dolgot tudunk javasolni:
- Egyrészt rendelésedet kérheted a több, mint 300 FOXPOST csomagautomata egyikébe, amelyekből 3 naptári napon belül bármikor felveheted a csomagot.
- Másrészt rendelésedet kérheted a munkahelyedre is
Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?
A FOXPOST 3 naptári napig őrzi a csomagokat az automatákban, a 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak.
Az átvételi határidő a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található.
A 3 naptári nap leteltével a FOXPOST eltávolítja a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.
Már leadtam a rendelésem, de szeretnék még beletenni egy vagy több terméket. Mit tegyek?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@lampome.hu e-mail címen és betesszük a kívánt extra terméke(ke)t a rendelésedbe.
Az extra termékek árát utánvételes vásárlás esetén egyszerűen hozzáadjuk az utánvét összegéhez, bankkártyás fizetés esetén pedig e-mailben küldünk egy linket, amin keresztül ki tudod fizetni a különbözetet.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, úgy módosításra sajnos nincs lehetőség. A plusz termék(ek)et új rendelésben tudod megrendelni.
Már leadtam a rendelésem, de rossz címet/telefonszámot adtam meg, módosítanám. Mit tegyek?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál logisztikai partnerünktől e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk az info@lampome.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.
Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.
GLS ügyfélszolgálat: +36 29 886 700, vagy +36 20 890 0660
FOXPOST ügyfélszolgálat: 06 1 999 0369
Milyen garanciát vállaltok?
Amennyiben a rendelt termékkel nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor 14 napon belül küldd azt vissza és szívesen kicseréljük a terméket vagy visszatérítjük annak vételárát.
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az info@lampome.hu e-mail címen és segítünk.
Visszaküldést megelőzve kérnénk a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted.
Ezen kívül kérjük, hogy az ügyfélszolgálatunknak küldött e-mailben csatolj fényképet a termék állapotáról.
A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.
Kit terhel a visszaküldés költsége?
A termék visszaküldése a saját költségeden történik.
Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát a megjelölt bankszámlaszámra.
Milyen állapotban kell lennie a terméknek, ahhoz, hogy visszavegyétek?
Kizárólag sértetlen termékek esetén tudjuk a teljes pénz visszafizetési garanciát vállalni.
A termék működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékű használat esetén a visszatérítés összegét a termék használatából eredő értékcsökkenéssel kell csökkentenünk.
Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?
Ha bármi kérdésed lenne, írj egy e-mailt az info@lampome.hu e-mail címre!